Alla inlägg under februari 2013

Av Kerstin Gillander - 18 februari 2013 14:04

Hallå, på er alla glada pärlare!

Det är en tid sedan jag skrev här på min blogg, jag tycker man får ha något roligt att skriva om!

Idag kom det hem lite grejer från Stenboden om det är någon som är intresserad. 

Det finns även 9/0 pärlor hemma från Tjeckien.

Idag kom bland annat mönster på rosor och lite andra blommor, det har jag fått förfrågningar på innan.

Sen kom det lite stommar o pärlor med.

Vi håller som vanligt på med vår klubb onsdagar o torsdagar och ni kan tro vi har kul  på våra möten.

Kontakta mig gärna om ni är intresserade av att handla, det är bra priser.

Hör gärna av er via mail!

Jag ska gå in och skriva på Grönländsk Pärlbroderi också!

Just nu håller jag på att göra en elefant till, den ska hjärtat Theo få!


Ni får ha det så bra alla 

Kram


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards